#21 4th of July och massa fjärilar

Hej! Nu, är det endast på dagar tills vi är påväg mot Amerika. Sommarjobbet är slut, har tjänat ihop lite pengar som jag ska shoppa järnet för. Har även börjat tänka på lite vad jag ska packa med mig, åka i osv. Detta med packning kan man säga att det inte är min starkaste sida... Tur att man har föräldrar som kan sin sak med packning. 
Så, en liten update på vad som har hänt sen sist. Har då som sagt jobbat varje dag och inte extraordinärt har hänt de dagarna. Men i fredags så var det lite tacomys hemma hos Ebba, då kom de närmaste vännerna (de som kunde) och vi hade en trevlig hejdå-kväll typ. Eftersom det var fredag och det symboliserar tacos, vad det ju såklart det som stod på menyn, med snaskiga frukter, chips och godis till efterrätt. Vi pratade en bra stund om allt och sen stod film på scheman, "Orphan", en bra film, dock inte jätte mycket skräck men ändå väldigt bra, obehalig om inte annat. Sen igår lördag, åkte min familj till Ebba igen. Där serverades det amerikanska burgare, mums! Med en supergod kladdkaka förklädd i Amerikas flagga. Det var en mycket trevlig kväll och vi skrattade mycket..
Idag, onsdag är det Ullared som gäller. Inskaffa det sista inför resan. Speciellt solkräm, då vi fick ett mejl som sa att tidigare grupper hade fått brännskador osv, för att det blev så varmt. Kan bli uppmot 42 grader. Sjukt. Aja, det plus mycket mer ska köpas, så man är redo för resan. Är så taggad, men inte jätte nervös dock börjar det ju såklart smyga sig på, hehe ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback